好耐無打Qz啦`而家就黎考試`所以事事但但都打篇短記啦^__^
♥05.06.09♥
哩日呢都過得吾錯`
但系第2個小息就比鄭siR話左陣...
講左好多野`距講個陣我真系好想喊...
入到班房``返埋位````
真系喊左出黎woR``
((有無搞錯丫`甘易喊嫁```鄭siR炸嘛``使吾使喊丫....))
喊左陣啦就問細豪借Tissue``距今次又會甘好人既A_A
好似無人見到我喊``系米好勁秋呢..?^__^
之後做返Maths一定會做既野`就系聽Henry講笑話``
真系好鬼好笑^__^
♥放學♥
去左肥佬個ParTy``食做好少野`
多謝陳浩原既蘋果綠茶;]
之後我做新童軍既Commander``叫距地For in``
比個3個F.3串``知你地勁啦`我第1次做炸..使吾使鬧到甘丫大佬們,,,?
之後上Lab``成班人上晒黎O_O
溫溫溫...到最尾就玩串字``
全部吾記得晒``所以中途退出``
Helena吾好吾開心^___^笑啦`吾笑就吾可愛嫁啦```
我Support你嫁``吾使理人地點講;]
♥07.06.09♥
今日好鬼開心;]
Afternoon``小君家姐上左黎我屋企溫陣書`
就去左LT買返學鞋```叫埋JacK落黎``
去左M記食野``之後就買鞋``再之後就行下街``
成程JacK都系我地身邊^__^
又請我地食糖;]真系超多謝你``
距又教我地玩魔術:]
LT真系好鬼凍``好彩JacK借距件嬲比我^.^
又再一次多謝你啦=]
買左一個Peach既記事夾`送左一個Sunflower既比小君家姐;]
之後就走人``我同JacK送左家姐去坐小巴先``之後再帶我去坐16M``
個個都系總站O_O?玩野..又吾早講,,
搞到行左甘多路T^T
不過算JacK有d Gentleman風度`睇埋我上車先走^_^
今日真系好鬼開心:)
就黎考試`大家都要比心機:)
勁期待7月1`同TimTim KwunYing Claudia出街;]
冷靜期.. |