Yeah Yeah--v 今日去BBQ啦,,好開心牙/\/\* 我地要10:00集合,,不過我又遲
到啦,,比心心鬧..我下次一定唔會再遲到GA啦!!!!!!T^T" 全部人都到齊啦...
我地就去買碳,,,,,,買完之後就搭車去我地要去既目的地...就係[[[蝴蝶灣]]]]]啦@@"
坐左好耐車,,終於到達啦/\/\v我地就去搵BBQ爐,,行得最快既蔡..TINGTING同潔雯
就已經搵好爐啦!!!真快@@" 但我地去到..1個賓妹話D爐係佢既,,仲問我地睇唔
睇到袋野放左係度...佢都痴線既~放左袋野就話個位係佢既.....跟住心心見到有
張海報寫住唔可以霸位GA..仲話見到有野就搬走佢,,但D賓妹點都唔肯走......
跟住TINGTING就叫管理員黎同佢地講,,,嘩...BBQ姐,,搞成咁!!!!好多人望住!!
我同蔡仲有心心唔理三七廿一走為上著!!!!! 我地去左第2度搵位!!但都係冇>.<
我地遠遠仲見到佢地係度傾緊...@@" 唔知點呢???T^T"
我地3個搵到位啦!!!係有個叔叔讓比我地既-V-" 太好人啦/\/\*
佢地傾完啦!!!就好嬲咁行左訶黎,,佢地輸左啦!!!/.\" 佢地話D管理員幫D賓賓!!!
D管理員仲要行埋黎問我地係咪問左人肯比個位我地...痴GA你...唔問我地又會
用既,,不過都唔洗我地問啦,,佢地話比我地GA.....D管理員仲衰到走去問佢!!賤!
佢話我地問左啦,,死開啦你地~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
我地終於開始燒啦!!!!/\/\* 好開心哦>333333333<" 天氣好熱牙~~~-口-""
B完我地就去海灘玩~~好正牙>W<" D水好冰涼喔/\/\"
玩完我地就一齊玩遊戲..超開心>V<"
玩完我地就去租單位..好好玩牙..D風吹埋黎好舒服/\/\*
我地走既時候都好夜嚕..媽媽一定鬧..好采返到屋企媽媽冇鬧/\/\*好開心牙今日