今日9:30AM醒左開奶比靜靜飲
之後我同佢賴床成10:30AM正起床
到了12:00AM左右去 秀茂坪食午餐
搭小巴口過去開始落雨去到餐廳時候
我同DADDY都講唔知係咪LAST DAY暑假
天氣麻麻又下雨 正正要D小朋友
留在家中收拾心情準備明天上學
OH !!終於有嘢食喇靜靜同DADDY食一個餐
佢一個人仔差不多食哂成碗麵.....更什係唔比DADDY食
我比可粉佢都唔食tim呀.....仲好自己食哂去
之後去左行wellcome買嘢嘩行左好耐買了$306蚊嘢
又可以換多隻大頭wo wo狗喇.......
返屋企3:30pm 同靜靜 到5:30pm起生
7:30pm食完晚飯到10:15pm要她上床
成11:40pm佢正入 之後我正整沙律比DADDY明天接完個女食
BUT我仲未買鬧鐘比柏靜同自己
哩幾日我地都同柏靜講返學唔好 .....哈哈
佢反應好快笑住答我地....我唔會 架
希望天日事事順利.......靜靜加油吵
~~要提醒自己帶糖出街如果靜靜冇 獎勵俾佢食 ~~
|