今日8:40am就送了小靜入學校,希望佢可以有時間畫吓畫
點知到了放學小靜就同我講無畫到,因為o係課室內搵唔到自己對鞋穿
到搵到時已經要上堂冇時間畫了 放學後小靜和我去附近餐廳食lunch
食完後就去琴行剛剛好1:00pm而譚老師o係度等緊我地.....
小靜一埋位就要彈番d之前老師所教的E &歌仔雖然拍子有D唔準
但老師都讚賞小靜已經唔錯好好OK啵 小靜當然好開心啦
之後老師亦教另一課 C D E 給小靜練習,叫佢自己試彈時真係彈錯哂
點知老師同佢溫習番d樂理練習時佢就開始唔識答而且仲唔尊心添 四圍望
又唔認得音符又唔認得拍子好似一時之間被人洗腦咁
老師只有再同佢溫習多一次之後並叫我再佢同o係家中溫習多d
譚老師又o係個袋裡面攞出一大袋綿花糖叫小靜揀兩粒便落堂了
而我就叫小靜再練多一陣佢當然say no la 唔肯啦
哄了她一陣再去練琴小靜真係好無心機喇
最後我仲好大聲"唔學喇走"小靜便大喊起來
跟住我行出琴室收了聲 苦瓜乾面口行出琴行了
|