今日都好晏出門口8:35am所以都係搭小巴返學
去到學校門口我要求小靜咀我兩下才入學校佢就咀左我兩下
之後笑笑口咁行入去學校見到佢動作都好快除左鞋就好快唔見人
之前佢同我講: 晏了返學冇得係課室畫畫架媽咪,所以要行快d睇下有冇得畫
放學後同小靜落匯景食拉麵又買左d衫同褸俾佢合共8件買左$280都算低
返到home2:00pm但靜靜成4:00pm正訓覺
之後開洗衣將洗好d衫去掛點知靜靜套運動校服俾其中一件新黑色衫染左色
真失察使到套校服好難睇..........我好唔開心呀