| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
| 2010 年 11 月 2 日 星期二 |
 | |
| 2010-11-02 |
11月嶄新的開始.. 希望好始好終..
1號夜晚同keby&vicky久違的mk dinner
之後陪我去買胭脂,, 比人話我個胭脂吾夠濃
long time no see.. miss u..
傾了很多工作上的事..
少少意外的是.. 最想做地勤的vicky 竟然係最早走的1個.. 遺憾呢..
不過,,, 覺得吾岩做早d走都好既,, 都有小小吾好彩的因素,, 因為跟左個吾好的師父..
anyway,, 再慢慢搵個第2份拉.. support u.. 
keby .. 你要堅持牙.. 等我入黎牙...
之後聽佢地講好大壓力.. 仲要對住好多外國人..
oh.. 我d英文點見得人呢? 而且我係正宗外國人恐懼症.. 需要講英文的時候就好驚lo... = ="
唉.. 個過渡期1定好辛苦..
跟住呢.. 去國泰城上堂儀容又好嚴喔... 真係後悔點解要剪頭髮lo..
同埋呢,, 我地之前都吾明點解做機場人人都要用IPHONE ,, 而家終於理解了.. 因為1黎悶,, 2黎要上網CHECK野..
3黎仲要入好多好多公司電話..
但係呢.... 我呢.... 真係吾多想用IPHONE 囉,, 唉... 希望呢排快D出部令我喜歡的有上網功能的電話拉..
如果真係要買IPHONE ,, 我都要堅持到IPHONE 5 出左先買!
點都好啦,, 為左份工我犧牲了很多野.. 點都要堅持..
動力就係.... 儲錢掛... 雖然吾算係愛$$之人.. 但定個目標日子會易過d...
做好準備... 迎接即將來臨的training... 
p.s 本人日記吾歡迎某d人上黎... 請有自知之明!!
|
| 刊登時間︰2010-11-02 02:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |

| 2010 年 10 月 31 日 星期日 |
 | |
| 2010-10-31 |
人會因為自己既喜好去決定堅持or放棄1樣野,,
我地本身的存在都係1個獨立的個體..
各自對每樣野都會有吾同的見解,, 我地亦應該尊重人地的意見.. 呢個係對人的基本禮貌
講真..kathy 我吾贊同你既講法..
佢放棄,, 吾代表佢冇毅力,, 只不過係未搵到自己想做的事情而已,,
大家咁後生,, 再試多幾樣野亦吾係壞..
你可以堅持..係因為你搵到了自己的喜好.. 你當然......
(閱讀全文) |
| 刊登時間︰2010-10-31 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
| 2010 年 10 月 29 日 星期五 |
 | |
| 2010-10-29 |
天氣十分乾燥.. 令我周身痕癢,, 吾舒服呢..
不過.. 好過天氣炎熱..! yeah!!
原本今日想執返d冬天衫出黎,, 但岩岩睇天氣報告,, 下個禮拜又去到20幾度..
都吾知執吾執好,, 都係等到星期日睇媽媽點講先..
最近追緊日劇睇..
戶田個套< SPEC > 真係完全吾知套野做緊咩?! 第1次睇吾明 日劇... = ="
呢排要搵日出街買波鞋先... ......
(閱讀全文) |
| 刊登時間︰2010-10-29 04:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
| 2010 年 10 月 25 日 星期一 |
 | |
| 2010-10-25 |
星期6同阿婷去了睇< 告白> 11:45p.m 哈哈.. 第1次咁夜睇戲.. 正!
琴日就同mum出去買護膚品.. 希望今次呢個牌子岩我用拉.. 真係吾想再換了.. 好麻煩呢!
跟住又買左件恤衫,, 但應該吾夠.. 要買多件換洗... 都吾明點解1定要白色= ="
而家屋企本身有2件.. 但因為吾係白色.. 再買多2件就成4件咁多.. !
天氣轉涼! so nice  |
| 刊登時間︰2010-10-25 01:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
| 2010 年 10 月 16 日 星期六 |
 | |
| 2010-10-16 |
悶悶悶悶悶悶悶!!!!!!
就黎悶死了!!
你班死人頭.... !!!!
話說今日原本係去赤柱,, 點知某幾個人臨時吾去,, 跟住就取消左 ,, 之後就同mum出去買野
點知3點幾打黎又話去喔= =" 我陪mum行緊又點返home拎野join你地呢 !?
最後我冇得去.. 但其實係我提出同埋係最想去果個
but.. 唉.. 算拉.. 睇在你地誠意地......
(閱讀全文) |
| 刊登時間︰2010-10-16 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 174 | »
|