|
2008-11-07
Change
由幾時開始..
我變得毫無自信
我連小至一個Quiz都驚應付唔到
我對周遭事物變得毫無感覺
我只懂埋頭苦幹
我變左做個機械人
我失去學習興趣
我對家人朋友漠不關心
Where am I?
睇到Darling篇日記
加上今日收到既溫馨貼紙
有感而發
沉默寡言文靜內向慢熱成熟係我既性格特徵
我唔係一個健談既人
同朋友之間好難建立到話題
既唔識得搞GAG
亦都唔係好識表達自己既情感
同我相處可能大家會覺得好悶
不過我都唔想架
接受到就接受啦
接受唔到我都唔理喇
要學Peter萬物齊一呀
|
| 2008-11-07 04:46 PM- [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|