2010-12-02
12.02
今日撞到小學老師
佢問:你點呀 你考左會考未呀
但係好笑既係上一次佢問:你點呀 你考左高考未
唔通我後生左!!
同徐姑娘傾完計之後開心左好多
我見到BOSSINI見M&M衫好想買呀
好可愛XD
我要靠自己努力贏到書券
買字典機><
*
12.03
聽變性人TALK
爸媽又畀左81蚊我買飯+入錢XD
*
12.04
探討灣仔飲食文化
WOW
66樓有旋轉餐廳
但裝修緊冇得睇
好唔開心
但食左金源小館好出名既榴槤雪糕
好開心
之後又買左M&M限量版童裝中碼
但冇晒襟章送
好唔開心

TALKS&NOTES
等左好耐既$20熱情果雪糕
DESIGN COMPETITION
成幢都係美食既QRE
 
食到榴槤雪糕既滿足

超好味既榴槤雪糕自家製

一直都好想去既ZOE

請問掛D臘鴨係度做乜?

灣仔天台花園
 
為左買M&M限量版有八折
我故意買左包M&M食
買到喇終於
好彩我都岩著
買完M&M件衫發現上面個牌寫住"預先縮水處理"
:唔好意思 我想問呢句野咩意思 點樣理解呢幾隻字
:即係之前已經縮左水 之後唔會點縮 就會縮都係縮好少
:係咩- -我仲以為佢係"預左佢會縮水"嚇死我
唔通我真係咁蠢 有語障!
|