2010-12-02

12.02

今日撞到小學老師
佢問:你點呀 你考左會考未呀
但係好笑既係上一次佢問:你點呀 你考左高考未
唔通我後生左!!

同徐姑娘傾完計之後開心左好多

我見到BOSSINI見M&M衫好想買呀
好可愛
XD

我要靠自己努力贏到書券
買字典機><

*

12.03

聽變性人TALK
爸媽又畀左81蚊我買飯+入錢XD

*

12.04

探討灣仔飲食文化
WOW
66樓有旋轉餐廳
但裝修緊冇得睇
好唔開心
但食左金源小館好出名既榴槤雪糕
好開心
之後又買左M&M限量版童裝中碼
但冇晒襟章送
好唔開心

TALKS&NOTES
 
等左好耐既$20熱情果雪糕
 
DESIGN COMPETITION
 
成幢都係美食既QRE
 
食到榴槤雪糕既滿足


超好味既榴槤雪糕自家製

一直都好想去既ZOE

請問掛D臘鴨係度做乜?

灣仔天台花園

為左買M&M限量版有八折
我故意買左包M&M食
買到喇終於
好彩我都岩著

買完M&M件衫發現上面個牌寫住"預先縮水處理"
:唔好意思 我想問呢句野咩意思 點樣理解呢幾隻字
:即係之前已經縮左水 之後唔會點縮 就會縮都係縮好少
:係咩- -我仲以為佢係"預左佢會縮水"嚇死我
唔通我真係咁蠢 有語障!

2010-12-02 05:26 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 316 | »