| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
寫寫寫.....寫低我的劇本!!
從怡情卡到葡京卡~~2008 04星期六 雨天 |
|
只從由怡情卡變左葡京卡後,發覺開卡已經唔係一件難既事!!一日20~50張卡~根本唔係問題!!記得以
前怡情卡,如果一日可以開到一個消費卡我已經好開心 !!但依家開卡就好似罸抄咁,基本上係近期依段
時間耐,都會好似今日咁一返工就開始,開卡~不停地填資料,叫個客簽名,留電話,解釋返張卡既優惠..等等~做既野同怡情卡做既野其實都係大同小意,最唔同既就係張卡功能唔同,新同事的話應該都會比較喜歡做葡京卡,因為壓力減少左好多,但係亦唔可以話係一件好事!!因為已經失去左以前開卡可以感受到既成功感!!雖然要記既野少左好多!!
就似依家返工咁一尾就好似罸抄咁~假如真係不停地開卡~~可以全個過程係無終止,就好似今日咁一返工已
經連繼抄左3個鐘,雖然時間係過得好快但係做既野同講既說話都離不開得戈幾句!!
不過唔知過左10月25號後~葡京卡會變成點呢??
|
| 發表時間:2008-10-04 02:53 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cherry 於 2009-02-27 07:30 PM 發表:
想问一问葡京卡新年的时候是不是有抽奖?奖品还是咩金牛啊?我接到电话通知我去领奖啊··
|
|