今日PE堂我地D女仔開頭跑步,跑得勁快,所以之後跑得好慢///
搞到Miss Wong 話我地跑左100米就冇力,所以就跑左吾知幾多分鐘..都吾知跑左幾多個圈
跑完做熱身(芳芳同Vicky帶熱身)
之後教起步....跑,同埋果個提起腳跳,隻腳要掂到隻手...
又跑步喇/...又話跑得慢要做5下掌上壓,都冇人做...=v="
then我地就跑接力,5組一齊鬥跑得最快...每人都要維住學校跑一個圈,,
我跑開頭既,本身我跑同呀邊個跑都係拎緊第一既,但係某人跑得好慢,
變左第33333333
跑完之後,周YU話估吾到呀詩會跑得咁快,呀詩就話我都估吾到你會跑得咁......
笑死我地"""哈哈
放學返屋企,見到媽咪同姨姨,,,
換3之後我就出去喇...去新虛買 食送
估吾到我地打邊爐arrr...買完就返學校///
之後我地係禮堂到採排CYC會員大會....根住落去活動室...係到玩...唱kkkk
係到玩推手個陣我mouth低隻腳好痛,都企吾隱,,,
起返身之後隻腳痛到痴孖根...好想喊-v-"
食完玩完返屋企,,,,,呀邊個呢(吾知佢叫咩名),佢住愛泰樓,,個邊有變態佬,
佢係到講,又話變態佬係防煙門到出現,,搞到我同呀茵好驚,,
之後上車,,呀茵話ARFA係......笑死我,ARFA知我地笑緊佢,就問我地講咩,
牙茵就同佢講::::有變態佬就自然有咩架呢?!
根住我問:::咁邊個係變態佬,牙茵就指住某人喇,我就係到笑
返到屋企個陣好夜......