我……不知道該如何說。
這篇日記,只是想給某位男仕看的。
他看不看到我不知,只是很想說說我對他的意見。
你是我EX的前男友。
我一直都笑你好痴情,大情聖。
但,
……夠啦,唔好再比呢件事煩住你。
你對她的愛,已經夠啦。
呢個世界無咩人好似你咁偉大,自己唔開心都頌要E起排牙祝福人。
你當你係神呀?
邊過話呢D先係好人?
你都有情緒嫁!唔好扮曬偉大咁啦!!!
你有權唔開心嫁!
「再見亦是朋友。」
但呢樣野之前你有權唔開心,之後如果你接受到先同佢做朋友!
大過仔啦,唔好做埋D「不過我肯等,等一生都等」白痴啦!
|