everyday is busy day.........
一二三四五六七,多勞多得!
星期一至星期七,多勞多得!
peoniewoo
暱稱: Pe0nie
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
痛了...
2011-04-22
2011-04-09
2011-04-09
2011-03-30
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 53
今日人氣: 15
累積人氣: 2142
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


第一日正式上堂 分類: 未分類

今日lunch D男仔話搞1Bclass lunch,
又話去sunrise食但係又唔訂位,
大佬呀!
30個人一齊食飯唔訂位你認為會有枱咩?
所以,最後男仔同女仔最後就分開左食

嘩我地就慘啦!
15個人去麗都軒食野
得7個人真係有食到野
佢D燒味就好快
但係D拉面就係我地話走,cancel晒D野,唔比$個陣佢就拎2碗黎
都係要外賣拎走,
最後大家一人一個包就算啦

行返學校個陣,
聽到後面有D姐姐話今朝返學見到有D Form 1仔
著左PE衫返學!!!!!!!!!!!!!!
WAKAKAKAKAKAKAKAKA!!!!

放左學就去左美心買果tart,
諗住慶祝Amie生日同預祝鄧老師生日
點知見到王文X囉!
諗起把幾火!
你地成班永光冇一個肯返KT同鄧老師做生日!
全部都冇心肝嫁!
不過今日返到去個陣,
鄧老師走左0.0
所以4個tart就分左比壽星女,吳老師,方老師同miss chanchan!
好啦!我地Fri會再返黎幫吳老師做board!
大家要加油喔!

頭先同hazel傾計
先知今日練波得我冇返
算啦,下次打得落力D啦!

發表時間:2009-09-02 08:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 peoniewoo 的日誌)


lingling1025 於 2010-03-02 12:08 AM 發表:
有次返過kt見到鄧老師
佢話我串左囉- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 haha..大家好耐冇見啦,下次約埋成班6A一齊返KT慶祝吳老師or鄧老師生日啦,好掛住大家呀>3<
Posted at 2010-03-03 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]