| «‹ November 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 第一日正式上堂 |
分類: 未分類 |
今日lunch D男仔話搞1Bclass lunch,
又話去sunrise食但係又唔訂位,
大佬呀!
30個人一齊食飯唔訂位你認為會有枱咩?
所以,最後男仔同女仔最後就分開左食
嘩我地就慘啦!
15個人去麗都軒食野
得7個人真係有食到野
佢D燒味就好快
但係D拉面就係我地話走,cancel晒D野,唔比$個陣佢就拎2碗黎
都係要外賣拎走,
最後大家一人一個包就算啦
行返學校個陣,
聽到後面有D姐姐話今朝返學見到有D Form 1仔
著左PE衫返學!!!!!!!!!!!!!!
WAKAKAKAKAKAKAKAKA!!!!
放左學就去左美心買果tart,
諗住慶祝Amie生日同預祝鄧老師生日
點知見到王文X囉!
諗起把幾火!
你地成班永光冇一個肯返KT同鄧老師做生日!
全部都冇心肝嫁!
不過今日返到去個陣,
鄧老師走左0.0
所以4個tart就分左比壽星女,吳老師,方老師同miss chanchan!
好啦!我地Fri會再返黎幫吳老師做board!
大家要加油喔!
頭先同hazel傾計
先知今日練波得我冇返
算啦,下次打得落力D啦!
|
| 發表時間:2009-09-02 08:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
haha..大家好耐冇見啦,下次約埋成班6A一齊返KT慶祝吳老師or鄧老師生日啦,好掛住大家呀>3< Posted at 2010-03-03 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|