| «‹ January 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
| 又比人炳T_T |
分類: 未分類 |
我今日終於KO左個"士多啤梨"啦
但係都仲係唔夠呀!!!
我以後會做足130分!!
我會跟番岩個tempo!
我會數好拍子!
努力吧!
還有很長的路要走...........
p.s. 順路恭喜winsum同K Kel選committee大獲全勝!!!!
你地2個要++++++油呀!!!
100% 十卜U2!!!
|
| 發表時間:2009-09-08 09:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|