| «‹ December 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| 反省 |
分類: 未分類 |
今日上IS堂解剖牛眼
幾開心幾好玩的
放學跳繩比賽啦
練個陣大家狀態好好
之後到真係跳個陣
唔知大家係咪緊張
kick下kick下的-.-
最後160下
尾2..
其實同大家一齊練繩真係好開心
我依然覺得"160咪160!好樣衰咩?"
2A always the champion in my heart!
走個陣見到2B係度一齊影相
我有種心酸的感覺
有種說不出的難受,
說不出的遺憾,
說不出的痛.
at least我想比完賽同大家影相..
點解人地"全班"一齊跳一齊練
點解我地2A次次練親個陣係個個都諗住快D夠鐘走人
比賽又只有唔夠20個人去跳
我地班雖然係全校最早練跳繩個班
但係又點解會比2B同2C過我地頭?
so simple,
因為我地跳得D人雖然有技術
但係我地冇2B既"團結"
冇2C既"策略"
沒有2A41人同心
這就是我們輸的原因
還是根本我心裡的期望太高?
我很想很想大大聲在fb講我愛2A
但畢竟我沒資格
我很想哭,但哭不出
心裡的疼比小腿的疼更深
|
| 發表時間:2010-05-20 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|