Piece of me


2009 年 1 月 16 日  星期五 晴天


自助山 開心 分類: 朋友.相聚

下午約左mandy去high tea同行街,
各自都買到新衫過年~ ^^
響dkny 買左條西褲,
再買多件zip-up俾阿程!

晚上同山頂之友食自助山當做團年飯~
係.. 又係自助山... 係啊.. 又係我地6個人...
上個月先一齊去左新葡京食自助山當聖誕大餐,


今次就揀左Marco polo hong kong..
仲約埋3月去朗豪坊再擦自助山^^"

buffet 6點開始, 但我地book左7點.. 一路食到11點...
今晚既食物好岩我地口味... 又keep住refill,
service又好, 大家食得超開心!!!
海鮮有長腳蟹, 凍螺, 珍寶生蠔, 仲有凍蝦果d! 
雖然我唔食得海鮮, 但佢地話好新鮮~
我都食左好多其他野.. d魚生好肥美, 壽司都好okay!!
仲有我最鍾意既parma ham 同 牛肝菌湯!!
因為酒店仲有送每桌客人一個招牌農夫包..
個招牌農夫包, idy姐一條友就食左70%...
因為用招牌農夫包點落個牛肝菌湯真係yummy!!!
最驚喜係連星加坡喇沙都整得好好!! very niceeeeeee!!

← 阿程手上隻蟹蚶大到呢... (其實只係蟹蚶中間果節..)


↑大家都好enjoy 呢一餐!!

↑我最愛既甜品呢!!! 但呢度只係甜品部既一小部份... 好好味啊!!!!!
特別推介choco. tart同意式奶凍,, 真係超好食!!

↑同場仲有5款口味既Moveipick,
我揀左expresso同choco.!! 真係好好食呢~~
肥師奶idy仲食到停唔到呢....

我覺得我好慘...
肥師奶同阿程狂影我d痙攣相...
又幫我張相加工...  幫我畫大個胸...

食完buffet, 驚見自己個雙下巴走左出黎...
但依然教我期待...
10日後既"開年飯" & 3月既buffet@朗豪坊!!






訪客留言 (返回 percyslin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








個人資料
percyslin
暱稱: Shilline
MORE...
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
gamble
2010-03-13
給生病中的程baby.......
牙科保健
sem2 timetable!?
日誌分類
全部 (202)
歡喜.冤家 (24)
手作.甜點 (9)
大玩.09 (15)
世界.足跡 (10)
生活.點滴 (71)
朋友.相聚 (29)
旅遊.資訊 (1)
健康.生活 (2)
碎碎.唸 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
RSS
RSS Feed