呢幾日, 個人完全集中唔到.. 書溫唔入腦... 對住AIS.. 真係燥左.... 我又爆左程baby一獲喇.... 其實呢件事明顯係誤會.. 有d野明明係好minor.. 係唔肯解釋清楚.. 你以為, 佢以為.. 我以為... 太多以為至會搞到件事變差... 去玩明明係開心都變到唔開心. 今次, 我知道我都有責任.. 希望阿程體諒我"自把自為".. 受夠喇.. 我再咁落去.. 我會死... 已經發生左好多野係唔開心... 天啊, 唔好連我僅餘既快樂都要沒收....