Piece of me


2009 年 3 月 31 日  星期二 晴天


Just for 囧 愉快 分類: 手作.甜點

琴日第一次見囧囧!!
真係好得意, 好抵錫!!
auntie程忍唔住要出手喇~!!

肉桂曲奇        
→ 食譜 ←
Just for 可愛既囧囧!

(相片後補)

花生醬曲奇          → 食譜 ←

雖然話就話人同狗都食得...
但見到睇到人地個blog寫..
"某些狗狗在吃下花生果仁食品後會引致敏感, 
 如果你發現狗狗在餵食後有敏感症狀, 就要停止再餵食"
所以囧囧係冇得食咖!!

p.s.
岩岩試左少少,
真係出哂力咬先咬得開...
硬到掉得死人...






訪客留言 (返回 percyslin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








個人資料
percyslin
暱稱: Shilline
MORE...
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
gamble
2010-03-13
給生病中的程baby.......
牙科保健
sem2 timetable!?
日誌分類
全部 (202)
歡喜.冤家 (24)
手作.甜點 (9)
大玩.09 (15)
世界.足跡 (10)
生活.點滴 (71)
朋友.相聚 (29)
旅遊.資訊 (1)
健康.生活 (2)
碎碎.唸 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
RSS
RSS Feed