呢幾日心情真係唔okay... 成世人冇做過任何"岩"既事... 好多方面都control得唔好... 我很失敗... 現在連自我定位都成問題... 感覺就似企響懸崖邊.... 一下唔小心就跌到粉身碎骨...... 我做既所有野都係為左"討好"別人.. 謝謝你...