琴日寫好個macau plan...
比上次加多好多新野食~wow!!!!
仲有80% cebu+bohol plan!!
好開心的是終於等到可以四圍去~~
8hrs 後macau trip就出發喇~~
希望成個trip都唔好落大雨.. 唔好咁熱啦!
仲有壽星女sandy媽媽滿意!!
發覺n[a]個死仔包真係好了解我!!
我同佢講有晚放工響jsg聽到首歌好鍾意..
因為d歌詞好touch.. 令我想起程baby
"愛情是一種怪事 你的笑容是唯一宗旨
愛情是一種本事 我在你心裡什麼位子"
但我只係聽, 唔知邊個唱同首歌叫咩名...
佢就download果集jsg俾我!!
睇到吳克群唱果首"為你寫詩"!!
佢個樣同感覺都好林峰的!!! !
人地有才華又有愛心啊!! 係呢type喇
果個雀巢頭好可愛啊!
之後開始search"為你寫詩mv" > 按我收看 <
仲搵到佢個blog... 我想我會成日睇..

ps:
程旺別吃醋嘛..
|