Piece of me


2008 年 6 月 16 日  星期一 驟雨


為你寫詩 分類: 歡喜.冤家

琴日寫好個macau plan...
比上次加多好多新野食~wow!!!!
仲有80% cebu+bohol plan!!
好開心的是終於等到可以四圍去~~

8hrs 後macau trip就出發喇~~
希望成個trip都唔好落大雨.. 唔好咁熱啦!
仲有壽星女sandy媽媽滿意!!

發覺n[a]個死仔包真係好了解我!!
我同佢講有晚放工響jsg聽到首歌好鍾意..
因為d歌詞好touch.. 令我想起程baby
"愛情是一種怪事 你的笑容是唯一宗旨
  愛情是一種本事 我在你心裡什麼位子"

但我只係聽, 唔知邊個唱同首歌叫咩名...
佢就download果集jsg俾我!!

睇到吳克群唱果首"為你寫詩"!!
佢個樣同感覺都好林峰的!!! !
人地有才華又有愛心啊!! 係呢type喇
果個雀巢頭好可愛啊!
之後開始search"為你寫詩mv"  > 按我收看 <
仲搵到佢個blog... 我想我會成日睇..
個人相片

ps:
程旺別吃醋嘛..






訪客留言 (返回 percyslin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








個人資料
percyslin
暱稱: Shilline
MORE...
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
gamble
2010-03-13
給生病中的程baby.......
牙科保健
sem2 timetable!?
日誌分類
全部 (202)
歡喜.冤家 (24)
手作.甜點 (9)
大玩.09 (15)
世界.足跡 (10)
生活.點滴 (71)
朋友.相聚 (29)
旅遊.資訊 (1)
健康.生活 (2)
碎碎.唸 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
RSS
RSS Feed