Piece of me


2008 年 6 月 21 日  星期六 雨天


保和島之旅 day 1 分類: 世界.足跡

_DSC0004
由香港飛去宿務, 再坐的士去pier4一直都好順利!!
點知一落車就遇到第1個問題,
打大風冇船去tagbilaran!!
好彩遇到我地第一個phillipines識既朋友 - Patok(拍篤)..
呢個菲律賓人不收分文咁問幫我地..超nice!!
最後confirm今日都係冇船.. 就去May flower Inn check-in!!
_DSC0007_DSC0010
所以之後幾日既行程都改了很多..

放低行理就去jo's chicken inato醫肚!
以為佢係間餐廳仔,, 點知幾都大間.. 仲有食蕉開車門...
_DSC0013< 環境仲幾好添咖!
_DSC0015
因為打大風, 試唔到halo-halo同mango shake..
就叫左個2個set-"燒雞脾"+"豬串燒"同埋炸蝦!
<wow!!隻雞脾真係好好味!!
_DSC0018_DSC0017


食飽就坐車去Ayala centre行街!
_DSC0040
沿途見到條街同十年前既大陸冇咩分別.
除左條馬路次外, 真係冇咩基建可言..
落車果陣呆左.. 地方真係好大好四正~
Department store果度好似好多野賣...
點知真係齋行冇買, d衫... .. 免啦~唔該!
周圍行左陣鋪頭都真係冇咩特別...
大部份香港有既"牌子"都有分店...
旅遊書介紹當地既lacoste好抵買..
有d款真係平香港幾十蚊囉... 多謝哂"
經過skin care counter.. 真係好無奈...
大部份美白用品.. 香港既價錢至少平10-15%!

期間去My Joy食特色菲律賓甜品.. 裝修勁colourful!!
_DSC0035_DSC0022_DSC0020_1
試左mango pandan(彭丹), 個顏色好靚咖!
_DSC0023< 好食但真係幾甜...

夜晚響Ayala centre度食Sbarro,
_DSC0051
_DSC0053<睇到流哂口水...
網友推介既pizza,lasagne同田園salad,
因為冇田園salad, 改嗌雞肉salad... 味道no good..!!
_DSC0042< 最愛既lasagne
_DSC0048< 勁多cheese!
其他就真係好好食~

最後只係買左日用品同drinks就返去睇電視!
果邊有好多不同類型既drinks俾你揀,
但我地揀左地捫既芒果汁同埋飲得既"曲奇妙趣"!!






訪客留言 (返回 percyslin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








個人資料
percyslin
暱稱: Shilline
MORE...
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
gamble
2010-03-13
給生病中的程baby.......
牙科保健
sem2 timetable!?
日誌分類
全部 (202)
歡喜.冤家 (24)
手作.甜點 (9)
大玩.09 (15)
世界.足跡 (10)
生活.點滴 (71)
朋友.相聚 (29)
旅遊.資訊 (1)
健康.生活 (2)
碎碎.唸 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
RSS
RSS Feed