
由香港飛去宿務, 再坐的士去pier4一直都好順利!!
點知一落車就遇到第1個問題,
打大風冇船去tagbilaran!!
好彩遇到我地第一個phillipines識既朋友 - Patok(拍篤)..
呢個菲律賓人不收分文咁問幫我地..超nice!!
最後confirm今日都係冇船.. 就去May flower Inn check-in!!
 
所以之後幾日既行程都改了很多..
放低行理就去jo's chicken inato醫肚!
以為佢係間餐廳仔,, 點知幾都大間.. 仲有食蕉開車門...
< 環境仲幾好添咖!

因為打大風, 試唔到halo-halo同mango shake..
就叫左個2個set-"燒雞脾"+"豬串燒"同埋炸蝦!
<wow!!隻雞脾真係好好味!!
 
食飽就坐車去Ayala centre行街!

沿途見到條街同十年前既大陸冇咩分別.
除左條馬路次外, 真係冇咩基建可言..
落車果陣呆左.. 地方真係好大好四正~
Department store果度好似好多野賣...
點知真係齋行冇買, d衫... .. 免啦~唔該!
周圍行左陣鋪頭都真係冇咩特別...
大部份香港有既"牌子"都有分店...
旅遊書介紹當地既lacoste好抵買..
有d款真係平香港幾十蚊囉... 多謝哂"
經過skin care counter.. 真係好無奈...
大部份美白用品.. 香港既價錢至少平10-15%!
期間去My Joy食特色菲律賓甜品.. 裝修勁colourful!!
  
試左mango pandan(彭丹), 個顏色好靚咖!
< 好食但真係幾甜...
夜晚響Ayala centre度食Sbarro,

<睇到流哂口水...
網友推介既pizza,lasagne同田園salad,
因為冇田園salad, 改嗌雞肉salad... 味道no good..!!
< 最愛既lasagne
< 勁多cheese!
其他就真係好好食~
最後只係買左日用品同drinks就返去睇電視!
果邊有好多不同類型既drinks俾你揀,
但我地揀左地捫既芒果汁同埋飲得既"曲奇妙趣"!!
|