尋日同屋企人一齊去金山郊野公園的馬騮山睇馬騮個地方好大,一邊走上山的途中見到好多好多馬騮
有d食緊野,有d坐左係度睇住d人,可能睇下d人有冇野食,雖然有個牌寫住唔比餵比馬騮食,不過都有好多人
比野食馬騮,我地行到5點幾先返屋企,行左成日都好累,不過都幾好玩~上面個幾張相就係尋日影的