今朝,
好早就返左小學,
因為個party早左,
so就早左返囉..
返到去,
大食會,
食左小小野,
同d老師傾下近況..
跟住抽獎,
我都有份抽喎,
''前''圖書館服務生''隊長''嘛..
要特別注意前同埋隊長,
因為可以簡化佢,
就係''前隊長''啦...哈哈...
我抽到d咩就唔好提啦,
不過我呀媽有一張有君比簽名ge poster..呵呵
跟住見返d小學同學,
一時好感觸,
個個個隸都冇咩點變,
諗d野成熟左,
可能係升左中學ge關係啦...
跟住又食左d野,
蒸魚同tiffany叫我去趙lokman屋仁,
but我去唔到,
because我要去剪頭髮...- -''
一路剪,
一路笑,
因為已經想剪短d頭髮好耐,
只不過驚樣衰.....T T''
今日有勇氣剪啦,
哈哈,
剪到好短,
我就覺得幾好,
唔知你地又覺得點呢...
今日亦都係小學升中放榜,
我呀妹入左都叫好ge學校,
希望佢讀得開心啦...

|