時間過得好快
原全感覺唔到巳經係7月23號
日日上堂都係上埋一樣既野~~好悶
好彩phy係何佑榮教 唔係就慘lu
尼排最開心都係同kai 輝 gaper 積肥一齊打牌
我地搞咗好多爛gag
依+淋番都會笑
想知我地爆咗d咩gag
可以係現場問番當時人 者係我
唉~~夏令班都咁多功課 真係慘
我仲有d不祥既預兆
總係覺得會有衰野發生......
文組尼排好似番雨覆雲
好多衰野發生咗
但係我都唔知情
可唔可以話我聽ar 文組既同學