我今日12點(凌晨)正返到食野之後就睇atv...睇完就訓....訓訓下到3點幾..醒左..訓唔返..之後稔返同條女d野...稔到5點幾先訓得返...當我訓到下午4點幾..比我老豆嘈醒...之後就比佢話我...煩到死...到6點幾去左黃金屋食反...食食下有個133打黎...原來係條女打黎...佢問我有冇入錢比佢...我話冇..因為佢都唔係我條女...點解我仲要比錢佢呢....