^^~!我最近好忙無打日記..今天我竟然忙記了有全方位..我帶多左中文&中史 ...搞到超重.....到放學電車男去play football&白痴仔去左紅十字..叫我陪佢....一定no ..聽講有次6:45pm走..聽到一定走....no time...
時間特別過得快.有幾會再見^^~