今日10:55am...掛紅色暴雨...每間學校都提早走...係我地間學校唔准走 ....點解...一樣要上狗神堂 ...真系好慘.....今日落雨落到倒水 ...早上返學整件喝衫&喝褲都濕了 ....幸好沒功課 .