今日...同平時一樣..傻 斌 被人打...某這人好興奮..叫傻斌 唔好笑....唔好叫..唔好哇哇叫..傻斌 傻傢...
今天...高sir&黄sir...又冇番......一個代課Miss...叫我地做自修堂工作紙...抄英文抄到死....另外一個sir.....叫我地做自已野......突然.....有隻不明生物(黑蜂)....某這人...傻左.....逃出課室叫拖馬.....巴斯叫我身為01小隊隊長...等我用粒子炮....真低能....某這人用報紙打(黑蜂)......某這人話等我k.o佢....
|