peter5b25 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2008 年 10 月 17 日  星期五


yo`今日有反學^V^" 分類: 未分類

時間開始覺得快`..咁快就十月17號啦?

今朝` 8點先起身-3-"

用佐2個字整野反學`勁唔勁先`

之後又系舊地 3==~

啦啦林就同小妖`咸龍反學`"``

今日上經濟堂,,訓佐成堂幾`"

悶到仆街...又眼訓- -"仲唔訓反夠本,,

琴晚都算早訓嫁啦`...起身都系咁攰=0="

數學堂- -"系度同人地系度吹下水咁,,

放學,,去佐假老買in~~保佐1飛`.

小妖就走先- -"..我同咸十龍系太和街市樓梯...

坐緊果時,,無啦啦有條友仔行過o黎,,我以為佢,,唔知做乜春..

隻手系咁好似比野咸龍咁,,,點知,,原來系天拿水老,,問我地聞唔聞天拿水..

條友仔free 大佐- -"...之後咸龍系咁話..唔洗啦..唔洗啦..仲以為比糖我地添

之後就反佐屋企...6點先反工- -"

 

今日成6點先反工-3-"...唉..攰死人...反到去,,,就放break`

放佐2-3個字度啦...就上倉買野A"A

無啦啦系文打o黎,,,我都估到佢叫我反大陸嫁啦`

之後放工,,,就拿拿林反屋企..沖涼,,換3..

落水都-3-"...今次都ok 多人落,,有..丫軍,,丫虎,,系文..火雞,,丫文,,丫天  細ming,,

落到去..開細房..,,今日好好free- -"又有香水,,,又有糖果,,粒糖果仲要系

紅色圖案P

 

散場,,我同丫軍反佐o黎,,佢地就系東門酒店訓教-V-"

成晚我free 到爆炸囉/.\"

,,,以家系7:35分度,,

以家訓囉`一陣反工^^

_____________________________

>V<"記住繼續留意啦!






訪客留言 (返回 peter5b25 的日誌)


maggiefong_ 於 2008-10-19 09:06 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你ge cm 丫^^
Posted at 2008-10-20 01:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹`:) LIKLIKG` 於 2008-10-19 06:01 PM 發表:
係囉係囉.\/.
無救啦你無救啦你.-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系啦,,系啦=00="...
等你救>0<"
Posted at 2008-10-20 01:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lot_lemon 於 2008-10-19 02:10 PM 發表:
真係無救a________a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咩wo-V-"
Posted at 2008-10-20 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waiyi^__^ 於 2008-10-18 11:41 PM 發表:
又玩-___-
上次唔知邊個又話玩埋果次唔玩..
唉..算啦!..你冇得救架啦=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =0="...唉`
爛浦無計啦,,,
唔玩住啦... 到新年先落去算啦/.\"
Posted at 2008-10-20 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lot_lemon 於 2008-10-18 11:04 PM 發表:
方便咪得囉-_-
哈哈=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔明你up乜-..-
Posted at 2008-10-20 01:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹`:) LIKLIKG` 於 2008-10-18 10:46 PM 發表:
QOOZA都唔靚-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不過好易..整囉-..-"
Posted at 2008-10-20 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lot_lemon 於 2008-10-18 07:11 PM 發表:
咁好玩@@"
D香水係邊個濆架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =0=你明唔明咩系香水-..-
Posted at 2008-10-20 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹`:) LIKLIKG` 於 2008-10-18 12:43 PM 發表:
點解
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 XG 咁煩=00="...
Posted at 2008-10-18 02:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹`:) LIKLIKG` 於 2008-10-18 12:48 AM 發表:
梗係知啦.你個妹喎`xd
係好似乖左'實際上唔知X)
我'?都係咁啦`同之前冇咩點變`
xanga::LIKLIKG_3
得閒上去啦':)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 XG-V-""
最僧上XG...哈
 
 
Posted at 2008-10-18 07:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



peter5b25 於 2008-10-18 12:37 AM 發表:
洗乜講-V-"

哈哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





暱稱: 旺中Mk:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區

全部 (58)
....
一日比一日攰...
2009-04-01
悶悶悶悶悶悶悶悶悶.
星期5-星期日
最近三個月尚無任何留言
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章總數: 58
留言總數: 129
今日人氣: 27
累積人氣: 3510

tofumonzter@createblog.com
我的留言
更新
好悶丫- -"!>V<
你系度幾耐呢?