peter5b25 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2008 年 10 月 22 日  星期三


今日=0="又,... 分類: 未分類

今日丫=0="

...好早起佐身=.="..之後小妖o黎...叫我出去反學..

點知個死人魔鬼咸龍..又引友人地唔反學..

不過我今日真系好唔想反...

因為...全日連堂.../.\"

2條嗎甩老..=00="去shinning打機

之後打比細明...叫佢出o黎...點知佢真系無反學"

之後打比黑妹...佢話去快樂街..又系快樂街..就死啦"..

之後又打比鄧仲...叫佢出o黎打機..點知唔聽..

系快樂街9坐.."睇住咸龍打機= ="同黑妹,,黑妹個fd- -

系shinning wing 打佐無耐...鄧仲打o黎..

之後佢就o黎佐啦... 無耐...樂樂話o黎搵我..

過到o黎一陣..細明就o黎佐啦..

打打打..打到唔知幾多點..丫虎..同丫軍..o黎埋..

無幾耐火雞同小妖又o黎埋囉...

之後4點幾..佢地又去快樂街...真系想死了..

之後就系新街市坐佐陣..系文又o黎佐..

之後就反屋企囉`"..系屋企..點知...丫媽..無反屋企整飯..

之後就同丫哥出街食野..食完有D肚痛..

之後打比細明..叫佢出o黎..

等佐陣囉`..之後就行去快樂街打機啦=0="佢地..

今日都ok人齊.. 有..小妖..丫文..丫虎..系文..鄧仲..丫丰..爆lin ..猩猩

系快樂街見到高妹...原來佢等佢同事..佢同事請佢打機..食野wo`- -"

系新街坐佐無耐就走佐囉``

聽日旅行..唔反

明天再戰網吧






訪客留言 (返回 peter5b25 的日誌)


妹`:) LIKLIKG` 於 2008-10-23 11:01 PM 發表:
旅行都唔行.-,-`
唔返學打機.-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =0="吹丫
唉..無謂ge 事日...我都唔會反ge=0="
Posted at 2008-10-24 01:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lot_lemon 於 2008-10-23 08:11 PM 發表:
黎佐CM-_-
幾日無玩電腦 SO無上黎@@"
得閒俾個密碼我.. 如果可以的話(:

你呢家仲係網吧?
旅行正野喎~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 @"@..THX CM
咁乖唔玩電腦?.?
=0=其實個篇野都無乜野ge`..
 
".....
Posted at 2008-10-24 01:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





暱稱: 旺中Mk:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區

全部 (58)
....
一日比一日攰...
2009-04-01
悶悶悶悶悶悶悶悶悶.
星期5-星期日
最近三個月尚無任何留言
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
文章總數: 58
留言總數: 129
今日人氣: 154
累積人氣: 3637

tofumonzter@createblog.com
我的留言
更新
好悶丫- -"!>V<
你系度幾耐呢?