peter5b25 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2007 年 3 月 30 日  星期五


唱k__編 分類: 未分類

"小"比人話我懶"咁我就打多D啦

測驗:數,地.       

                            唱k:今日唱K有成13個人去,我.小妖.Gag傑.牙海..八宜太.

                                   牙戰.麥奶皮.添.YY .lin妹.表妹.細水.

                            今日唱K正牙"真系玩到song晒"唔知點解"我點佐件..

                              好難食ge飯..想死//無食到..唱完就走..食完!..偷偷地abc 笑死

                                                                                梅樹:比蚊咬死..之後就abc<如想問abc系咩就問我>

之後好攰就返佐屋企"之後一直訓一直訓[]訓到8點半

就起身食飯[]食完打日記":2點後..我會繼續打

因為同鄧仲出街"

夜晚出街.."1點出佐去八號..搵小戰戰..lin妹..排精..

之後就去佐網吧玩佐一粒鐘..真系..比人呃佐去網吧!!__陰公

玩完就去佐M記食野..食完就去假老坐...坐到5點返屋企..

同牙戰傾,電話...以家時間系5:32分..眼訓死..

又唔比我訓...唉- b-"

 






訪客留言 (返回 peter5b25 的日誌)


kaling1781 於 2007-03-31 11:28 PM 發表:
路過 .. c/\/\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解你識來我個版???
Posted at 2007-04-01 03:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WAIYI=] 於 2007-03-31 12:12 PM 發表:
傻佬xDD=]
篇Diary果然長左wor=w=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小姚=[" 於 2007-03-31 10:05 AM 發表:
做咩唔叫我出黎丫...返到屋企悶死
4點幾先訓= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peter5b25 於 2007-03-31 05:37 AM 發表:
^^"哈哈...好啦..."
都幾好玩..好玩就系同人搶咪囉- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



表妹..曉]] 於 2007-03-31 01:05 AM 發表:
今日唱k勁好玩牙...'超happy"
今日你好似癲左咁..'點解你要打abc既?"
22...又吾yy屋企...悶撚柒我地牙..'
死表哥..'abc吾預埋我//
哼...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





暱稱: 旺中Mk:]
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區

全部 (58)
....
一日比一日攰...
2009-04-01
悶悶悶悶悶悶悶悶悶.
星期5-星期日
最近三個月尚無任何留言
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章總數: 58
留言總數: 129
今日人氣: 38
累積人氣: 3439
tofumonzter@createblog.com
我的留言
更新
好悶丫- -"!>V<
你系度幾耐呢?