蒸.高.豬
ConVexing Cave X "good morning cast" X "double U" = Physics ??...
迷惘...
peter9294
暱稱: 皮蛋.陳皮.蛋.塵
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
獅王與女巫
興奮
2008-05-12
那兩個人
2008-05-07
文章分類
全部 (135)
轉貼 (17)
七間教會 (2)
周記.週記 (74)
法up風 (22)
未分類 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


沉默的m.yfmy 分類: 法up風

m.yfmy就是兩年多前教導我們history的老師,

他/她除了用A4紙抹桌椅, 形成環保潮流外,

還有著鮮為人知的一面...

(資料由本年度其中兩位中二乙同學提供)

 

1.上課期間經常要出外洗手(因為骯髒)

2.愛吃熊仔餅(理由未明)

3.十二月時要求開空調(理由是課室外是是canteen的廚房)

 

(請版權持有人放棄追究權利, 多謝)






訪客留言 (返回 peter9294 的日誌)


yawn 於 2008-01-10 03:30 PM 發表:
XD
帶私伙!
 
俾佢教點會慘啊
俾果D咩Y啊...咩9啊教慘得多啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

誓必掀起「私伙文化」...
 
比起黎,
真係小巫見大巫喎...
Posted at 2008-01-10 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



currykarry 於 2008-01-09 09:02 PM 發表:
 yo!haha!我今年俾佢教英文!教得唔錯!
不過...
1.上課期間經常要出外洗手(因為骯髒)
2.愛吃熊仔餅(理由未明)
3.十二月時要求開空調(理由是課室外是是canteen的廚房)
好勁呀!好誇...
佢今年"upgrade"左啦!自己帶"私伙"既通告!...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢教!?
應唔應該叫你地黑仔呢?
 
私伙野?
(噴~~)
Posted at 2008-01-09 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yawn 於 2008-01-08 09:28 PM 發表:
佢又好似係見到枱面有紙就攞黎用,
好似特別係通告?
 
冇錯!所以咪話係"擺到封晒塵,晒到黃柑柑,用油墨印滿字既油印紙"囉
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦!~
Posted at 2008-01-09 09:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yawn 於 2008-01-07 08:39 PM 發表:
梗係唔係A4啦
果D好似係F4
重點係...
果D其實係擺到封晒塵,晒到黃柑柑,用油墨印滿字既油印紙...= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢又好似係見到枱面有紙就攞黎用,
好似特別係通告?
 
總之確係誇張...
Posted at 2008-01-07 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]