| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
|
|
hyesme 於 2008-03-23 11:10 PM 發表:
哇唔該你唔好成日嚇我啦,, 我心血少......-3- 太表叔公?! 哇, 我都唔知喎! -o-
|
|
|
宜家仲嚇` 佢系我地二舅父定............-v-' 吾記得`-口-'
|
網主回覆
呢位係我地可愛ge太表叔公... Posted at 2008-03-23 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hyesme 於 2008-03-22 06:08 PM 發表:
救命哇你係咪特登嚇我架......-o- 個icon......好xy......= =" 全家幅咪好多人囉! 卡卡! xp
|
網主回覆
依家唔嚇啦...哈 Posted at 2008-03-22 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下, 我唔識整ga喎... Posted at 2008-03-21 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
annyan 於 2008-03-20 04:51 PM 發表:
好野,,,,, 你點解次次都拍到咁精彩ge相做icon ge??? 哈哈
|
網主回覆
呢張相(同埋上次老豆留辮果張)都唔係我影ga...
不過真係幾唔錯... Posted at 2008-03-20 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hyesme 於 2008-03-19 10:37 PM 發表:
哇救命哇!!!
次次尼都比你個icon嚇親! -3-
|
網主回覆
為左滿足你地兩位老人家ge願望...嘻嘻 Posted at 2008-03-20 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|