蒸.高.豬
ConVexing Cave X "good morning cast" X "double U" = Physics ??...
迷惘...
peter9294
暱稱: 皮蛋.陳皮.蛋.塵
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
獅王與女巫
興奮
2008-05-12
那兩個人
2008-05-07
文章分類
全部 (135)
轉貼 (17)
七間教會 (2)
周記.週記 (74)
法up風 (22)
未分類 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


人間有情 分類: 周記.週記

多謝samsam






訪客留言 (返回 peter9294 的日誌)


hyesme 於 2008-03-23 11:10 PM 發表:
哇唔該你唔好成日嚇我啦,,
  
我心血少......-3-
  
太表叔公?! 哇, 我都唔知喎! -o-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy0913 於 2008-03-23 11:44 AM 發表:
宜家仲嚇`
佢系我地二舅父定............-v-'
吾記得`-口-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢位係我地可愛ge太表叔公...
Posted at 2008-03-23 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hyesme 於 2008-03-22 06:08 PM 發表:
救命哇你係咪特登嚇我架......-o-
  
個icon......好xy......= ="
  
全家幅咪好多人囉! 卡卡! xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

依家唔嚇啦...哈
Posted at 2008-03-22 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandy0913 於 2008-03-21 04:36 PM 發表:
丫哥`你要整全家幅
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下, 我唔識整ga喎...
Posted at 2008-03-21 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annyan 於 2008-03-20 04:51 PM 發表:
好野,,,,,
你點解次次都拍到咁精彩ge相做icon ge???
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢張相(同埋上次老豆留辮果張)都唔係我影ga...
不過真係幾唔錯...
Posted at 2008-03-20 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hyesme 於 2008-03-19 10:37 PM 發表:
哇救命哇!!!

次次尼都比你個icon嚇親! -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

為左滿足你地兩位老人家ge願望...嘻嘻
Posted at 2008-03-20 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]