2:00 阿健(my fd)打電話比我 叫我同佢一齊去通訊博物館玩la 錦我就同佢去啦
去到之後 我地就去左整郵票 跟住去左(炸)飛機 真係好鬼難
去埋影相Tim
跟住去睇迷你電影 點之佢睇左一震就走鬼左 唔理我 我知道哥震佢已經上左2樓 我曾死佢
跟住我又上去(雲)佢 之後我唔多講la
4:00就各有各番屋企
獨愛雨天