| peterlazy_ |
|
暱稱: 蔡"P 性別: 男 國家: 香港 地區: 黃大仙區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009-09-03  |
分類: 未分類 |
開左學的第3日.....
如常地約埋陳先生一齊返學..
食m記...飲雪梨茶...拎返學校食
返學...唔使探熱...校工超好人
食完...玩一陣..早會..
聽埋d唔識聽同唔想聽o既英文-_-"
上到課室....正...超涼爽
根住就坐定定係到咁hea..
10:20到去影相...
影完上返去小息...
係咁同霖哥講笑....
佢笑到----->
根住又hea....
放學前Ms.Li叫我地畫野...
頭先又唔講...就放先黎講...玩野咩..
咁咪士士但但咁做完算...
放學...搭小巴..
去到日本城買咩桌墊...
唔買又俾黃只..
買完返屋企...
食cupnoodlies..超飽
食完上下網...
上到3點幾去mk...保習
保完搭1號回家...
玩左陣cso...
睇小新...
訓覺....
|
|
|
mRd0n 於 2009-09-03 07:57 PM 發表:
陳先生... 你媽媽的=] 快d換icon啦 肥jai@@
|
|
| |
 |
|