考左二日試啦
比我想像中容易好多呀
我諗我會全部都唔識
點知好容易呀
最近都病左呀
大家都要好好保重身體呀
唔好病親呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好撚悶呀
日日都冇野好做
好多時間都係訓教
唉
好唔悶心呀
on9仔梁家樂比人打
哈哈
唉 金日好撚悶呀
金日上堂悶撚到我呀
上個死人on9八婆堂
屌 係禁比我串鳩7佢
最後果2課要去唔物鳩野會
坐到鳩
之後 仲要比個死人on9燦打左n多下
屌 痛鳩到我呀
聽日 要番學
我帶我隻可愛小鼠鼠
番去學校呀
可以比佢玩呀
金日番學第一日
屌 好撚想打鳩死個呀sir呀
屌 3點40分先放我地
屌 之後冇啦啦叫我同個fd留低
屌 留左9個字呀
屌 好撚on9呀
屌 佢係唔係有病呀
金日終於可以見到你啦
爆開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好撚凍呀
好撚攰呀
刀唔知日日係屋企有物野做
又唔想打機.........
好想番學呀
番學至小唔會悶到想死啦
番學日子仲有2-3日
希望快d過啦