朋友就是 ~~ 即使是一點小感動, 一點小事情都想一起分享 朋友就是 ~~ 當我抱頭痛哭的時候, 扶著我肩膀的那個人 朋友就是 ~~ 當我面對人生挫折時, 一直緊握我那雙手 朋友.....你好嗎?
如果你好中意一個人 雖然分左手, 但因為你愛佢, 所以就算見到佢同另一個人好開心, 你個心可能會吾開心, 但係你仍然會默默祝福佢, 吾會見到佢就走, 會同佢打招呼,,
ps只要你肯諗開d,就會做到朋友架啦^^ 加油!