| 歌名: |
有請下位 |
| 歌手: |
江若琳 |
| 作曲: |
伍樂城, Ben Tsang |
| 填詞: |
林日曦 |
| 編曲: |
伍樂城, 謝國維 |
| 監製: |
伍樂城
|
| |
逐漸墮落像要逼我回顧
從前情人純真不給染污
具備耐性又專心聽訴苦
凌晨零時仍然樂意呵護
但今天啞口也無言 反應變得很敷衍
行街如行刑極冷淡隨便
像基因 於幾秒內重新突變
轉眼轉向轉身 變壞變調變臉
你攀得高卻跌得低 日子增加氣度卻減低
變得徹底 甜言蜜語迅速荒廢
在昨日幾多位決鬥爭位 是你動作優雅入圍
不對辦好應該要換人去代替
望望地面大眾都太無禮
你有氣派卻不好好發揮
步伐後退在高峰中跌低
未能長期維繫 往日偉大造詣
你攀得高卻跌得低 日子增加氣度卻減低
變得徹底 甜言蜜語迅速荒廢
在昨日幾多位決鬥爭位 是你動作優雅入圍
不對辦好應該要換人去代替
欣賞你無情放題 失憶懶惰全部到齊
偏偏最初的佈局態度言談亦最美麗
怎麼你毫無作為 不必再尋找端倪
分手也許解決問題
你的高分跌破低位 換走優點去自我貶低
缺點太多 難回復最好的一切
在昨日幾多位決鬥爭位 是你奪冠使我著迷
優秀的一手摧毀感情太浪費
Na...不必太著迷
|
人愈大, 愈想自己唔好長大, 以前細個, 得到一粒糖巳經好開心,
又或者俾人讚巳經好開心,
亦都唔會點唔開心, 因為傻吓傻吓lor嗰陣... :)
但而家ge自己, 變得愈嚟愈難開心, 變得愈嚟愈唔珍惜身邊ge嘢
好似當一切都理所當然咁...
就好似拍拖咁, 擁有ge時候又唔識去珍惜, 到咗失去ge時候, 又後悔...
我都覺得自己有時好寸, 唔只係fd, 連gf我都係咁寸佢,
我真係唔識體諒別人ge感覺, 或者我同佢分開係好ge, 或者第ニ個男仔先識得珍惜佢
經過今次之後, 我亦都明白到, 要點樣對待別人...希望自己真係明白...
|