網上認識既無真感情??
真係一D感情都唔會擺落去?? 我好唔明白, 點解你可以咁快忘記我??
但卻忘不了我對你的不好....
你係我最開心果時甩左我..... 我個心真係好痛 !!
你有無愛過我?? 係咪我真係咁唔值得俾人愛 ??
我諗你個人真係冇變, 變的只是你對我的感覺
又或許你對我的感覺其實冇變, 就只是小了一種叫 [ 新鮮感 ] 的元素, 是嗎??
我不明白大家為甚麼不能像從前般,
從前既然能由互不相識發展成曖昧甚至戀愛,
現在大家已經了解對方的喜惡,
不是比從前更容易發展嗎?
不,因為大家除了清楚對方的喜好愛,
還記得對方的壞處,而記憶是不能任意刪除的。
記憶是樣很特別的東西,你越是拼命想去記住的,
卻偏偏會忘記;但你越要忘記的,
卻永遠停留在腦海中。
就像已溶了的雪糕般,就算你把它放進冰箱,
也不能把它變回雪糕。因為機會只得一次,破壞了就沒有。
|