Welcome



2009 年 8 月 27 日  星期四   陰天


2009-08-27 鬱悶 分類: 未分類

網上認識既無真感情??

真係一D感情都唔會擺落去?? 我好唔明白, 點解你可以咁快忘記我??

但卻忘不了我對你的不好....

你係我最開心果時甩左我..... 我個心真係好痛 !!

你有無愛過我??  係咪我真係咁唔值得俾人愛 ??

 

我諗你個人真係冇變, 變的只是你對我的感覺

又或許你對我的感覺其實冇變, 就只是小了一種叫 [ 新鮮感 ] 的元素, 是嗎??

 

 

我不明白大家為甚麼不能像從前般,

從前既然能由互不相識發展成曖昧甚至戀愛,

現在大家已經了解對方的喜惡,

不是比從前更容易發展嗎?

不,因為大家除了清楚對方的喜好愛,

還記得對方的壞處,而記憶是不能任意刪除的。

記憶是樣很特別的東西,你越是拼命想去記住的,

卻偏偏會忘記;但你越要忘記的,

卻永遠停留在腦海中。

 

就像已溶了的雪糕般,就算你把它放進冰箱,

也不能把它變回雪糕。因為機會只得一次,破壞了就沒有。






訪客留言 (返回 peterzacs 的日誌)


love_159 於 2009-09-09 06:55 AM 發表:
吾好咁諗啦!!!
C0mmEnT"
有喵搵俄啦...
俄同尒傾...
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rainbow 於 2009-08-29 09:32 PM 發表:
成熟的人是不會像她!
不用管她,,你是你=]
不必為這種人傷心!
+油呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_159 於 2009-08-28 10:36 PM 發表:
Cm//得閒去芐俄個Bl0g留Cm牙^_____________^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OLAY 於 2009-08-27 05:10 PM 發表:
我本人就覺得網上識的人, 拍拖多數唔多會長久!!!! 就好似你x gf咁, 搵到個比你好d ge, 就會甩左你... 你諗吓, 如果佢對你真係真心的話, 點會咁易變心呀?? 所以我覺得甩左都係一件傷心的事! 用另外一個角度嚟睇, 反而係一件好事, 經一事長一智, 下次你拍拖的時候, 咪有經驗囉!!! 人生唔係只得一場戀愛, 而且仲有好多美好的事等住你!!! 所以你唔好灰心呀.... 加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx ^^
Posted at 2009-08-27 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







peterzacs
暱稱: Tom Ip
性別: 男
地區: 黃大仙區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2012-02-17
2011-11-30
2011-11-21
2011-11-14
2011-10-24
» 日誌分類
全部 (409)
心靈日誌 (32)
未分類 (377)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
» 我的好友
» 我的連結
MY msn :peterzacs@ho...
my yahoo blog
» 日誌統計
文章總數: 409
留言總數: 2434
今日人氣: 5
累積人氣: 11110
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann