留個CM 啦~ 乖啦 XD
又幾日了, 自己又長大了
不經不覺巳經17歲了
諗返起以前細個都幾開心又幾搞笑
成日會做埋d白痴又無聊ge嘢...
亦都可以因為一d好小ge事而好開心
但呢一切一切, 對而家ge我, 都好似距離好遠咁...
是我的心境成熟了, 還是世界變了,
我不得不改變自己去適應 ?