2009 年 12 月 16 日 星期三  |
2009-12-16  |
分類: 未分類 |
留個cm 啦 =]
今日係中學ge speech day
我有返到去, 但入hall坐左一陣就出返嚟,
因為hall入面幾焗加上我又有d頭痛..
11點幾走咗
原本約咗fd去唱k ge
點知全部放晒飛機話唔去..無言...
下午去鑽石山打機
打咗40元去, 好"din" 哈=]
今天好多了
大家都開心d啦 =]
|
|
|
TmC416 於 2009-12-16 11:17 PM 發表:
C0MM3NT:)
|
|
|
ckc65 於 2009-12-16 09:49 PM 發表:
c0mmenT=]
|
|
|
|