我家的老細
每天一早鬧鐘一響﹐佢就會走入黎房叫我﹐叫到我起來應佢﹐佢至會返出去。
不過放假果時就唔好啦﹐我訓到十一點幾﹐佢會以為我唔記得起床﹐一樣咁入黎叫我。如果我唔應佢﹐佢會用隻毛手打我塊面﹐
搞到我唔想起身都難呢﹗