| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
2009-07-09  |
分類: 未分類 |
近幾日
我發現我玩左八年我唔鐘意玩既野
我既手指頭因它變K形
不能留長指甲
我...我用左八年去做一樣我唔鐘意既野
我點先可以補番呢八年既時間
我想做我喜歡既野...
我唔奢望學我既興趣一世
只需要曾經擁有
但係我放棄這八年
就好似一杯就快倒滿既水
一刻之後
變成一杯只剩五分一既水
甚至再少再少
我唔知我可以點
我好辛苦
冇膽同爹D媽咪講
佢地一定罵我
如果比我再揀
我唔會學
仲要學八年...
Help...Help...
|
|
|
算喇~你都已經努力咗咁耐咯 而家先黎放棄,咪更加傻 想放棄,不如比多d心機去做好佢 係咪!?但係如果你真係決定咗... 咁就唔好諗咁多,快d同你爸媽講喇
|
|
|
既"言"你已經好努力咁學左呢樣野咁耐,點解唔堅持落去呢? 可能你唔係好ENJOY咁去學,去做呢件事,但係你身邊嘅人都會為你感到自豪嫁=] 你一定要俾心機呀,堅持,我一定會同你一齊努力架=]=]=]=]
|
|