好快又一年啦~
其實好唔舍得
不過今日有一件令人超難忘既事
我要去抹枱...
我從未過用天拿水抹檯
唉......
真係超級唔想放暑假
又冇得打波(我阿媽唔肯同我打)
我呢一世都會記得中一既last day 要抹檯-3-