不開心**見唔到牙瑩>,<又話係佢留下等,去到又唔落黎,又要唔著衫,哈哈,笑死我喇
成日都好Q悶牙,死Fat包正on9,比我打到佢塊臉紅哂,低死牙xD,今日又玩唔成承實與大膽,真掃興牙,所以今日超唔開心^^
sor ar!!今日倍5到你-3-
5好嬲啦.....好5好?
>3<