●!'[▋°牙傑..--.日記╯▃))×﹎
...-`|>愛我的人 不止一個 但只有你最懂我*★=\)
philipkit
暱稱: -`[.. K I T ..]''
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒數的日子
2006-12-30
2006-12-29
無有愛情的滋潤
2006-12-28
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 74
今日人氣: 11
累積人氣: 1644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天


2006-09-20 分類: 未分類

分手慘慘慘

分手慘慘慘

 






訪客留言 (返回 philipkit 的日誌)


QQabby 於 2006-09-22 03:59 PM 發表:
仲有呀!!!
係你自己同人講ge....
何必要搞成咁呢....
人地一日一日為你哭...
你知嗎??!!
我話比你聽啦!!!人地冇鐘意第二個嫁....
你唔開心.....可能人地仲唔開心過你嫁....
你快d打返個電話比人啦!!!....
你搞成咁...人地都唔想....
你地呢d野我唔想再理....
我話比你聽你要好好好好好好好好好好好好珍惜呢次ge機會呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係?
 
Posted at 2006-09-22 05:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YAN` 於 2006-09-22 09:06 AM 發表:
係你自已講`乍- ]''
人地1111句野`都冇過講*))
佢好555開心架''-
呢''dddd野我刀試過''`!!
佢日日刀好擔心{你}`有事''))
你吾信可以`問下包包,,同北極熊''- LaaaaaaaaaA''...`/\''
今次,,*我都55555幫你''Laaaaa!!!!@@
你自己同番佢講* -Arrrrrrr''[]..
仲有,,佢冇中22222第22222`個aRRRRRR..[]***
佢個心*- 得你11111個乍''=]*
好好好好好好好好好好`珍惜Laaaaaaa''*
我講到甘多,,自己反省下''Laaaaaa!!!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



QQabby 於 2006-09-21 10:10 PM 發表:
你同邊個分手呀!!.....
唔好唔開心啵.....
但係....你同佢...定佢同你呀!!
人地都冇講過.....
........咁快就散....
唔係呀!!.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YAN` 於 2006-09-20 07:27 PM 發表:
WHO??!!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2006-09-21 07:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]