|
|
2011 年 3 月 5 日 星期六  |
| 2011-03-05 |
分類: 未分類 |
點算:'s
我想轉枚校._______-
但啲fd吾想我轉-3-
但呢到好似讀吾到書咁-0-
我地班吾比人鬧吾安樂- -''?
明知老師實話都吾理至係高超..
鬧返老師轉頭仲型;
算喇我吾理喇- -
haha.
我琴日(星期5)返左去老地方ava.
熟我既人就知係邊咖na.
琴日好搞gag :')(略)
我同佢係到玩水:D
我拎啲水狂彈佢
彈到佢隻手冇水XD.(但我仲有)
吾夠我玩-V-呵呵
跟住佢就用佢隻大手一按(整住哂我個頭)
我動吾到囉咩事- -
|
|
|
cm;ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
|
網主回覆
如果可以同kaiman都轉到就好喇;D
媽媽極支持我xd. Posted at 2011-03-10 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
歡迎批發*[團訂/現貨]台灣Shills各種精選護膚產品【瘋摩日本、韓國】 全線最平*3*歡迎批發家/團訂賣家/買家,買多仲要再平 ;D 仲有最新貨品; 全城最Hit英文名字飾物,獨一無二,任你設計,價錢公道,送禮自用都可以;D 可以黎我網誌慢慢睇: http://blog.qooza.hk/tsoiman_1028 睇岩/有咩問題可以留言/留msn俾我/add我msn: [email protected]
|
|
|