我1直覺得自己好明白你地;
原來吾係:(
突然又覺得這個空間只有我1個:(
就好似明明係你身邊;但個心慢慢疏遠:(
知己--->好朋友-->朋友-->陌生人
我吾想變到好#陌生人咁:(
我明白:(
只可怪我自己:(
即使同1間學校;我們會fd咩?
最後結果會是只有我1個嗎?