|
|
2011 年 9 月 21 日 星期三  |
| 2011-09-21 |
分類: 未分類 |
我會努力咖.3.!!
我地吾可以張我地辛苦建立既友誼抹掉咖.__.
既然我地既想法1樣;
咁點解吾改變1吓?
吾可以再不停埋怨了~
直到現在;我們仍視大家係朋友
就可以證明到我們都吾想變成陌生人了喇~
朋友就是這樣:
即使落雨把我們變了落湯雞;
但我們在同1空間奔跑;
全身溼透;也會很開心:*D
即使只是坐在1起也會開心~
只要我們...都是真心的
|
網主回覆
我都冇恕你-0-幾時咖? Posted at 2011-09-24 12:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|