好彩有人開解吓我;真係火都尼埋.\/.
我班隻肥豬煩到..
講到我做班長做得勁差;你做囉! -仲要嘆人地做既壁報板;又吾見有人舉手? -哇大佬..你煩吾煩啲呀?幾時得罪你呀? -又吾知自己烏租到死;成抬是油ors. 又臭..仲話:邊個再話我就打邊個!
哈~我想講miss choi日日都話你臭;
咁你係咪打姖先?
笑左囉~