~Phoebe~布子~既日誌^^
依個係我既日記,大家多d黎啦...
phoebechan04
暱稱: ~Phoebe~布子~
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-04-29
2007-04-26
2007-04-22
2007-04-21
2007-04-18
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 660
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 5 日  星期四   陰天


打機天 驚訝 分類: 未分類

今日係我個blog新開張既一日,希望大家多d黎睇我既日記同多d留言呀^^...

今日係復活假既第一日,我好悶,之後好多人都去旅行,得我一個呆坐家中...

重有我今日成日係都打機,好鬼無聊,頭到暈埋~重疑為today可以去"360",

我呀媽又話大霧,冇得去....=  ="

琴日俾我呀媽睇個果林海峰"是但蹹踎低嘖飯",笑到佢傻左^^....哈哈

好期待10號既來臨,有得去Michelle屋企玩,唔洗係屋企...

你地係依個假期有d咩做呀????






訪客留言 (返回 phoebechan04 的日誌)


=+aLiCe..*" 於 2007-04-06 12:11 PM 發表:
哈哈,,俾個CM你..
360我去過喇..我覺得好無聊(個人意見)xD'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都知...不過我呀媽要我去呢??!!!!
Posted at 2007-04-06 12:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mr.blue 於 2007-04-05 11:27 PM 發表:
係囉,真係好笑

[講啦,係邊,銅鑼灣囉,做緊咩,食魚生囉,魚生a,超低能....]

(搵人幫我講落去)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



刀巴 於 2007-04-05 09:59 PM 發表:
我啊媽聽o左都笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢聽到"超低能","勁搞笑"...
笑到佢,坐左係到,係咁笑..整到我都笑埋一分
Posted at 2007-04-05 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



知易仔 於 2007-04-05 09:57 PM 發表:
hihi=] 知易仔黎報到!!>< 你唔驚360咩...坐坐停左係到xDD 我呢戈假期冇咩做 所以...=] 出街大過天>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔會掛,依嫁唔會停掛...
停都唔緊要啦,我又唔驚高...
不過驚佢搖搖下,趺落街..
Posted at 2007-04-05 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]